Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Mně smazali příspěvek v neděli, v pondělí ho s omluvou vrátili. Zkuste s adminy komunikovat. Nebolí to.

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě zkouším. Na první kontrolu mi přišla odpověď, že příspěvek opravdu porušuje zásady komunity, bez konkrétního uvedení, čeho strašlivého jsem se dopustila. Na moji následnou odpověď prozatím nikdo nereagoval.

1 0
možnosti
JR

FB out Rv, blogy,diskuze in:-)R^

1 0
možnosti
JH

nicméně s Vámi souhlasím... :)

0 0
možnosti
JH

když Vám cenzuruje robot nebo někdo v Jihoafrické republice, tak se nesmíte divit... :)

0 1
možnosti
Foto

Doufat v něco takového, o čem autorka píše v závěrečném odstavci (je v památný Den výročí velkého října, tedy VŘSR) ale docela velká odvaha. ;-O

5 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 27,80
  • Průměrná čtenost 5496x
Jsem běžný občan s běžnými starostmi, kterému není lhostejné dění doma ani ve světě. Jsem členkou strany Svobodní.

Mé články vyjadřují mé osobní postoje a nejsou oficiálními postoji hnutí.

Seznam rubrik