Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J45i98r45i 77B97o60r

12. 2. 2024 12:51

Já mám pořád pocit že někde něco někdo pleskne a díky internetu a s.sítím je toho okamžitě všude plno a všichni cítí potřebu se k tomu vyjádřit.

2 0
možnosti
Foto

Různorodost je krásná, když je přirozená, hnusná. když je vnucovaná a nařizovaná. Je moderní něco si vymyslet a pak to ostatním vnucovat.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Paní autorko, velká karma.

Uvědomte si ale, že jsem kocour. Dlouhosrstý, zrzavě mourovatý se štětičkami na uších a zelenožlutýma očima. Pokud tento můj stav nepovažujete za normální, patříte do muzea do oddělení netolerantních předvěkých dinosaurů. Neobávejte se však, budu Vám tam držet nějaké pěkné místo u okna.

0 0
možnosti

Není to snad jedno, když je stejně každej film fejk, možná s výjimkou dokumentů, některých.

0 0
možnosti
Foto

Měchy na mince nosil u pasu i král MIroslav, stačí si vzpomenout na scénku z "Pyšné princezny", kdy královskému výběrčímu daní z vedlejšího království platí daně za místního uhlíře.

0 0
možnosti
KP

Ale, neoznačil se za genderženu

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 27,80
  • Průměrná čtenost 5496x
Jsem běžný občan s běžnými starostmi, kterému není lhostejné dění doma ani ve světě. Jsem členkou strany Svobodní.

Mé články vyjadřují mé osobní postoje a nejsou oficiálními postoji hnutí.

Seznam rubrik