Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bejbina může být i na našem euru.

Ale na které dnešní minci je? Mně se ostatně výtvarné provedení našich současných mincí nelíbí. A bankovky? Ty starší od Karla Svolinského jsou pěkné.

Za socíku ztratil chudák český lev korunu, je v tom i jistý symbol - čs koruna ztratila cenu.

Trpíte-li nostalgií, pořiďte si sbírku našich mincí i bankovek, také je mám uložené. Ale čím budu platit, je mi jedno. U nás ve městě máme i parkovací automaty na kartu.

Myslíte, že by se Bedřiška Synková dala dnes ke Svobodným?

1 0
možnosti
Foto

Můj vztah k euru je zatím rozporuplný. O Bejbině na koruně jsem nevěděl. Až se stydím. Díky!

1 0
možnosti
Foto

Můj vztah k euru, které máme v šuplíku, mám ryze kladný.

Podobně i k dolaru s J.F.K.

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 27,80
  • Průměrná čtenost 5496x
Jsem běžný občan s běžnými starostmi, kterému není lhostejné dění doma ani ve světě. Jsem členkou strany Svobodní.

Mé články vyjadřují mé osobní postoje a nejsou oficiálními postoji hnutí.

Seznam rubrik