Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Celé je to zmatečné! Koronaviru se nezbavíme, promoření se bojíme a tak ekonomicky zcela zkrachujeme?

Pokud by politici stavěli na epidemiologických vlastnostech koronaviru, netvrdili by, že vzálenost mezi zarouškovanými musí být dva metry. Nesmysl! To z epidemiologického hlediska platí jen pro nezarouškované!

Masér a jistě i kadeřnice nemohou pracovat v rukavicích! Podle mne je dostatečná vzýšená hygiena, pravidelné mytí rukou mýdlem v teplé vodě a opakované desinfekce rukou!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Již samotné chemikálie, ze kterých kadeřnice vyrábějí z brunetek blondýnky zcela běžně, jsou zejména zraku zákaznic při nechtěném vyprsknutí tak nebezpečné, že si tato profese buď ochranné štíty a nebo potápěčské, případně motoristické brýle opravdu zaslouží. ;-)

0 1
možnosti
ČP

Další bloger - epidemiolog. Nejste-li si schopna zajistit ochranné pomůcky, jděte dělat něco jiného.

0 2
možnosti
Foto

Asi nějak nechápete, že si blogerka dokáže pořídit všechny ty nesmysly, ale nedokáže v nich pracovat. To je rozdíl. A proč by měla jít dělat něco jiného když tyto nesmysly budou platit pár dnů a potom půjdou do zapomnění.

2 0
možnosti
Foto

Povinné štíty jsou přehnané.

1 0
možnosti
Foto

Musíte se naučit dodržovat pří práci dvoumetrové odstupy.

Já to mamince vždycky říkal že chodit masáže k masérovi je životu nebezpečné.

0 1
možnosti
LH

ubozí lakýrnici, chirurgové, zdravotní sestry? - nene kadeřník je na tom nejhůř....

3 1
možnosti
Foto

Proč sem motáte lakýrníky? Co mají s tímto problémem společné?

2 1
možnosti
PC

Když jste to tady tak podrobně rozepsala, tak opravdu těch kadeřnic velice lituji. Opravdu si nedovedu představit, jak by to za takových podmínekmohly vůbec zvládnout. Můžeme tedy počítat s tím, že nás nebude mit kdo ostříhat a ženy naondulovat, a nebude se čemu divit.

Mně osobně už to vše kolem koronaviru leze krkem, protože v tom již delší dobu postrádám jakoukoli logiku. Spíš mi to naopak připadá, že jde o účelové házení klacků pod nohy, a to zdaleka ne jenom kadeřnicím, ale vlastně nám všem.

2 0
možnosti
Foto

Zrovna já jsem masér, ale mezi klientelou mám i ty kadeřnice a kosmetičky. Proto jsem naše profese shrnula do jednoho článku, nás všech se štíty týkají. Opravdu nelze pracovat a mnozí neotevřou, dokud bude povinnost dvojí ochrany dýchacích cest platit

1 0
možnosti
Foto

Spíš bych je viděla jako velice ohrožené, nikoliv primárně nebezpečné. ;-)

0 1
možnosti
PC

... však to "nebezpečné" byla evidentní nadsázka a ironie;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 27,80
  • Průměrná čtenost 5496x
Jsem běžný občan s běžnými starostmi, kterému není lhostejné dění doma ani ve světě. Jsem členkou strany Svobodní.

Mé články vyjadřují mé osobní postoje a nejsou oficiálními postoji hnutí.

Seznam rubrik