Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

No a co

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M48a54r35i10e 98T13o61m78š74í56č58k97o49v43á 4477275886476

Knihy ne, ať je jednou vyhodí mé děti, až tady nebudu, to už mi bude fuk.

Trochu jsem to zlehčila, ale přestava budoucnosti mi také nahání strach. Suchá léta a stále více migrantů, to Evropa nemůže zvládnout.

A to ještě nezačal pohyb lidí z Indie a Číny, nebo si snad myslíte, že je to zbytečná obava.

Tady by se mělo ukázat zda společenství zemí v EUEU dokáže to základní, ochránit svoje občany a zajistit pro ně dostatek vody a potravin v Evropě. To že je všeho dostatek neznamená, že tomu tak bude vždy.:-(

0/0
16.8.2015 16:36

O30t72a 10B29l94a79ž34e90k 3913564989307

OPRAVUJI:

Paní Divišová: : "Nicméně představa, že k nám budou ve velkém migrovat muslimové praktikující nejpřísnější islám také není pravdivá."

Pan Ptáček: "Ale velmi pravděpodobná."

Paní Divišová: "Není to pravděpodobné. Naše muslimská obec je bezvýznamná. "

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paní Divišová, pokud odvozujete neexistenci hrozby nejpřísnějšího islámu u nás především z faktu, že vaše muslimská obec je bezvýznamná, pak se nedivte citlivosti naší veřejnosti na možnost početního narůstání vaší obce imigranty.

+1/0
27.7.2015 23:37

V57e50r14o90n83i11k20a 80D15i29v89i57s30o92v40a 5652461818312

Neokopíroval jste celý text a tím jste moje slova vytrhl z velmi podstatného kontextu. Moje věta byla odpovědí na delší komentář pana Ptáčka o muslimské komunitě v ČR. A není to moje obec, já nejsem muslimka.

0/0
28.7.2015 7:39

J96o10z61e89f 54K55o29s59t54e74l17a21n14s78k53ý 8975172939586

V ľudskej histórii zatiaľ dlhodobo neexistovala žiadna civilizácia založená na ateizme. Je to totiž také vákuum, ktoré na celospoločenskej úrovni jednoducho niečím musí byť zaplnené - nejakým transcendentálnym učením či filozofiou.

Keď sa komunisti zbavili Boha, tak to transcendentálno objavili v revolučnom boji robotníckej triedy a "večne živom" Leninovi, Marxovi a Engelsovi.

Keď sa Boha zbavili dnešní liberáli, tak ho nahradili transcendentálnom v podobe sociálneho inžinierstva, multi-kulti filozofie, genderizmu či homosexualizmu... A nenávisťou k vlastnej kultúre + nekritickým obdivom k iným kultúram a náboženstvám.

Jednoduché zhrnutie: komu sa nepáči "spiatočnícke, tmárske a stredoveké" kresťanstvo, ten si bude musieť zvyknúť na islam... Ateizmus na spoločenskej úrovni má len jeden smer vývoja - dekadenciu spoločnosti a jej úpadok...

0/0
27.7.2015 21:42
Foto

V59á46c16l18a41v 10C82h51u98c12h49m68a 6535191358126

To je teda blábol ;-D;-D;-D

0/0
27.7.2015 23:31

S30a94b60i58n45a 64P51u65r15k97r18t84o77v75á 5939320704879

Tak jsem si schválně vyhledala na internetu třeba to, že nošení džín způsobuje zemětřesení, které proběhlo i naším tiskem....Byla to převzato z jedněch pakistánských novin, kde bylo jednoznačně řečeno, že se jedná o ironický text...(zcela dole), takže hoax....

zde indické noviny, které zprávu uvedly (a jejich dementi)

http://www.newindianexpress.com/world/Women-Wearing-Jeans-Are-Reason-Behind-Earthquakes-JUI-F-Chief-Maulana-Fazlur-Rehman-Correction/2015/05/30/article2840945.ece

a zde pakistánské noviny s původním článkem

http://www.pakistantoday.com.pk/2014/02/01/comment/maulana-fazlur-rehman-wants-military-operation-against-jeans-wearing-women/

+1/−1
27.7.2015 21:01

V32i84k89t90o30r 88N71á13r30o56ž15n16ý 3629122788

Pročítám si zdejší diskusi a pořád tak nevěřím , že by to s naší společností bylo tak špatné.... Pro ty z Vás , kteří touží po objektivitě zde mám jeden zajímavý odkaz :

http://www.databazeknih.cz/knihy/svetla-a-stiny-islamu-29350

Tu knihu napsal člověk , který ví o čem píše. Je objektivní , nezaujatá , autor islám ani nechválí ani nezatracuje a nutí čtenáře , aby přemýšlel. 

Každý , kdo touží se o islámu něco dozvědět by si ji měl přečíst. Ty informace jsou trochu jiné , než informace od českých "odborníků" typu Konvičky či Okamury.

+4/−3
27.7.2015 17:47
Foto

Z76b32y12n56ě44k 23B93a93r50t13h 2430910977722

A kolik imigrantů a našich potenciálních spoluobčanů s naprosto odlišnou kulturou jio zná a četlo?

+1/0
27.7.2015 17:53

O32t18a 26B96l65a85ž49e21k 3383744719867

Zadejte si na "iDnes" v dohledávači slovo "Berrezouga". V sérii velmi poučených blogů od rodilého muslima se dozvíte, že muslimové stejně korán nečtou - do hlav je jim vtloukána naprosto očesaná a zprimitivněná verze, která vede ke všemu zlému.

+4/0
27.7.2015 21:41

O41t43a 94B60l98a44ž15e15k 3113524909757

Jak píšu i na jiném místě - problém je v tom, že většina muslimů stejně korán a další literaturu nečte - v hlavě nosí jen silně očesanou a zprimitivněnou verzi islámu, která je pro okolí velmi problematická až nebezpečná. Viz blogy pana Berrezougy.

+2/0
27.7.2015 22:23

O36t74a 38B89l49a87ž86e95k 3733394969487

Kniha "Světla a stíny islámu" ?

Jen se zopakuji: O košatosti a kulturní bohatosti islámu nemá většina muslimů vůbec ponětí - v hlavě nosí jen velmi zjednodušená a primitivní schemata - viz blogy pana Berrezougy.

+2/0
27.7.2015 23:48

J87a18n 96P26r39o64v92a37z84n57í80k 6598984890131

Tohle všechno je v Egyptě? Mazec.

0/0
27.7.2015 14:41

V97i86k91t71o78r 26N50á70r90o57ž58n71ý 3509862748

Tento článek není ničím jiným než blábolem. Na téma Islám bych uvítal blogy od vědců , kteří se touto problematikou dlouhodobě zabývají , případně od manažerů zahraničních firem , kteří v muslimských zemích dlouhodobě pobývali , případně od novinářů a spisovatelů , kteří tyto země znají. I blog nějakého nezávislého cestovatele , který některou z islámských zemí procestoval na vlastní triko (a je jich v této zemi docela dost) bych bral..Ale určitě neberu blog od nějaké české zakomplexované pipiny , která tímto doufá, že si ji někdo všimne a svěří ji padesáté místo na kandidátce v následujících volbách. Vytváření umělého strachu a hysterie ...to je něco , co tato země potřebuje ze všeho nejméně.

To , co jste vážená paní popsala , je stav někde mezi územím, které ovládá mega zločinecký gang s názvem Islámský stát a nejkonzervativnějšími zeměmi typu Saudská Arábie. Ve velké části muslimských zemí mají ženy stejná práva a povinnosti jako muži. Asi se budete divit , ale v takové muslmské zemi jako je Turecko běžně vystupují západní popoví umělci ..a že v dost velké části muslimských zemí nakoupíte alkohol. A že i zábava je také povolena. To , co je přísně zakázáno jsou však hazardní hry.  A kladu si otázku , kdyby k nějakému takovému zákazu došlo třeba i u nás , byli bychom o něco ochuzeni ? Vždyť hazard ve finále pouze generuje chudáky. Je to tak , jak napsal nějaký vědec , který se problematikou islámu začal zabývat v době , kdy většina zdejších diskutérů ještě nebyla na světě. Islám není růžový. Islám zároveň není ani černý. Tak jako naše kultura i naše zvyky. Je pouze jiný. A jediný náš strach je strachem z neznalosti...

+5/−18
27.7.2015 12:46

J22i12t46k56a 71Š89t46e88f75l46o59v63á 4900779928779

pane bože Vy jste praštěnej

+6/−1
27.7.2015 13:05

V90i58k83t87o19r 80N66á27r31o47ž47n16ý 3679792918

Na více se asi nezmůžete , co ?? :-)

+1/0
27.7.2015 17:23
Foto

J52i50ř19í 44T77ř23e52s28o23h61l96a26v35ý 7290610590

Ok, udelame dohodu. Blogy budou psat jen odbornici a vy se uz nikdy neprihlasite na internet. Me to prijde fer dohoda..

+6/−1
27.7.2015 14:36
Foto

Z91b96y79n67ě23k 65B97a64r41t44h 2280340337522

Prosím, jmenujte mi ty "pokrokové" vs "funda", a vysvětlete mi, proč se nemám bát středověkého fundamentalismu vyzbrojeného technologií 21.stol.?

+2/0
27.7.2015 17:58

J40a30r95o53s16l23a80v 43S25k63r48i40v70a36n22e64k 6415970

ja bych uvital nazory od lidi, kteri musi zit s muslimy v sousedstvi. Ty jsou pro me totiz nejrelevantnejsi a nejmene odtrzene od reality.

+1/0
28.7.2015 1:24

I68v87a55n 18M87i21n78á85ř 7512534137421

Tento článek je skutečně velmi reálnou skutečností,kterou nám zcela nezodpovědně připravují pánové Sobotka a Chovanec. V televizních reportážích je vytvářen falešný dojem,jakoby téměř polovina společnosti

nebezpečný islám vítala! Vláda,která si absolutně neví rady s většinou nevzdělaných a práce se štítících Romů,nás rok co rok bude BEZ NAŠEHO SOUHLASU - zahlcovat nebezpečnými islámisty !!! Skutečnou zvrhlostí je,

nazývat naprostou většinu občanů - islám odmítající - nacisty !!!

+7/−3
27.7.2015 11:21

Z93l27a93t70u30š76e 30J80e22l48í77n58k81o25v29á 1815942707522

Ano. To je ono co těm idealistickým telatům schází. Zdravý rozum a špetka odpovědno co po sobě zanechám.

PS: a to nezmiňuji "dobrosery" z povolání, kteří si z toho už dávno udělali výnosnou živnost - stovky pracovníků začleňovacích agentur, studie sociálních vyloučeností.

MOC PROSÍM, slovo "dobroser" již těchto souvislostech bylo užito mnohokráte a procházelo, neuráží nikoho kdo dělá skutečné dobro, ale popisuje ty, kteří hlásají, šíření svého dobra za vaše peníze a s vámi odmítají i diskutovat o pojetí účelnosti, či zda jejich dobro je opravdu dobrem. Je opakem běžně užívaného "zlojeda"

+15/−1
26.7.2015 20:54
Foto

L76i13b30u64š45e 95H31o41l83z73b30a70c36h40o81v68á 1309463105163

Výborně napsáno, souhlas a karma R^

+9/−1
26.7.2015 16:34

I45v43a59n84a 30B19u96r36e72š91o95v89á 80M11a35r39k73o62v57á 1730977449453

Souhlasím s vámi, co se týká špatného systému, na kterém parazitují mnohé skupiny bez ohledu na náboženství. O tom se nepřeme, pane Chuchmo. O čem se přeme, je islám. Můj postoj naprosto není proti postoji Svobodných. Přečtěte si článek ještě jednou a zjistíte, že neosočuji muslimy jako takové, mluvím o ideologii islámu. Tedy ani článek není v rozporu s bodem 8 ;-) , nekriminalizuji muslimy ani je neodsuzuji na základě náboženství, jen a pouze mluvím o islámu. Ale samozřejmě máte plné právo můj článek odmítnout, za to se na vás nemůže nikdo zlobit :-). Děkuji za vaši reakci

+6/−2
26.7.2015 12:25
Foto

V16á90c76l51a27v 98C55h98u45c94h63m17a 6425521448436

Spojujete dle mého politický islám s náboženstvím. Strašíte před politickým islámem a spojujete to s kritikou těch, kteří se zastávají islámu jako náboženství a muslimů jako jednotlivců. Tím se rozcházíte s postojem Svobodných.

+2/−9
26.7.2015 12:46

I36v98a93n68a 91B76u39r89e35š14o52v93á 66M88a35r17k10o97v52á 1930527679783

Nic takového ale v článku není, pane Chuchmo. Pokud to tam vidíte, pak jsme si neporozuměli.

+5/0
26.7.2015 12:53
Foto

V37á26c92l60a94v 26C92h92u86c39h28m30a 6735141758536

Jistě, každej vnímáme různá slova různě. Možná stojí za zamyšlení, že to v tom článku takto nevidím jen já. Ale to už je na vás jak k zpětné vazbě přistupujete.

+1/−4
26.7.2015 13:00
Foto

M38i61r86o26s23l56a60v 41O55l68š56á17k 4440981508906

Aha, tak to jsem asi nepochopil následující vsuvku v blogu:

(a příčí se mi toto umělé slovo použít, protože "islamista" neexistuje, je to prostě jen muslim, plnící své povinnosti)

0/−1
26.7.2015 13:47

I68v30a66n51a 97B26u43r73e41š21o65v64á 47M67a60r13k34o53v24á 1410657509653

Muslim, plnící své povinnosti nerovná se "každý" muslim. Že je džihád povinností pro každého muslima, je holý fakt. Ale zda se tomu podřídí, či ne, je už jeho volba. Proto ta specifikace "plnící své povinnosti". Nehledejte kolektivní vinu, kde není.

+6/0
26.7.2015 13:57
Foto

M80i65r60o15s36l68a85v 57O86l88š37á61k 4530461348546

(1) To bych se rád zeptal nějakého sekulárního muslima, jestli považuje potlačování sekularismu za svou povinnost... Škoda, že žádného muslima osobně neznám, tak můžu akorát spekulovat, ale domnívám se, že většina diskutujících zde na tom není o moc lépe :-)

(2) Tak jestli považujete "islamista" za zkratku pro "muslim, co plní své povinnosti", tak nechápu, co proti té zkratce máte. Kdo by to chtěl pořád rozepisovat? Nebo byste jim radši říkala MCPSP?

0/−2
26.7.2015 14:17

Z22b27y23n83ě11k 90Š95a92f87a17r52č82í89k 5847188345274

"sekulární muslim" je oxymóron. :-P

+5/0
26.7.2015 14:36
Foto

M63i85r85o46s21l17a14v 55O62l77š74á20k 4150171668986

Možná, ale používaný.Například se tak představil jeden diskutující na diskuzi o Charlie Hebdo. Já to chápu asi takto: https://en.wikipedia.org/wiki/Liberal_Muslim_movements#Secularism

Myšlenka, že to byly jen příkazy týkající se té doby a nejsou už aktuální, mi přijde na západě celkem běžná.

Já nejsem žádný islámský apologeta, když na mě vytasíte ateistické argumenty, tak mi nezbude než souhlasit.

Akorát se mi nelíbí to plošné podsouvání názorů všem muslimům.

0/0
26.7.2015 15:13

Z98b11y24n52ě66k 63Š88a68f66a26r28č25í13k 5677128805124

Mně šlo spíš o to, že jakmile je někdo muslim (křesťan, ...), tak se prostě bude v politických otázkách rozhodovat podle svých bludných náboženských představ.

Krásně to bylo vidět na nedávném návrhu v parlamentu o deanonymizaci dárců spermií, který (čirou náhodou) předkládali křestané napříč stranami a jehož pravým cílem je rozbít fungující systém.

Proto i když člověk není vědomě proti sekularizmu, stejně jeho náboženství ovlivňuje zákony. U muslimů je to o to horší, že velká část je otevřeně pro náboženské zákony, viz např. http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1510866/Poll-reveals-40pc-of-Muslims-want-sharia-law-in-UK.html

0/0
26.7.2015 16:35

V44i89k60t48o17r 11N19á18r37o48ž22n30ý 3829822108

Víte , vážená paní vůbec , co je džihád ?

0/0
27.7.2015 17:27

V85i82k90t83o92r 81N59á10r95o26ž79n93ý 3879872528

To , že člověk , který se hlásí ke Svobodným napíše takový blog na mne dělá podobně absurdní dojem , jako když za KSČM ve volbách kandiduje podnikatel...

0/0
27.7.2015 17:25

A93n75t93o17n70í27n 15P60e90č98i14n43k38a 4251762484838

Ach jo.

0/0
28.7.2015 0:20
Foto

V43á28c39l29a76v 28C86h30u83c88h63m31a 6375171318296

Ale my už tu islám máme a donedávna jste o tom ani nevěděla. Pár křiklounů si na tom chce udělat kariéru a využili nynější imigrantské vlny, kterou jsme mimo jiné rovněž způsobili z velké části my a hlásají strach a nenávist, aby jich využili ke svému vstupu do politiky. Ty hrůzostrašné projevy islámu, které popisujete se nekonají v zemích, kde je poměr muslimů mnohem vyšší než je u nás nebo v západní Evropě. Jak je to tedy možné, že Evropa má s nimi takové problémy? Není to právě systémem? Oni se jen chovají stejně jako my a sice v bezprávním parizitickém státě se prostě chovají jako paraziti. Ale v tom se drtivá většina nás nijak neliší od nich. Jako členka Svobodných byste o tom mohla něco vědět. Nebo jste u Svobodných aniž byste tušila, jaké prosazují principy a co vlastně znamená pojem svoboda?

+3/−19
26.7.2015 10:55

I84v53a46n36a 75B21u82r79e31š98o83v87á 47M30a84r29k77o94v60á 1680587329273

V západní Evropě existují no-go zóny. Místa, kam si netroufá vstoupit ani policie. V Evropě je v islámské komunitě již dávno uplatňováno právo šaría. Ono to chce sledovat také jiná zpravodajství, než televizní noviny na kterémkoliv z českých kanálů. Tyto projevy, o kterých jsem psala, se konají právě už i v té Evropě, pane Chuchmo. A co se týká Svobodných - svoboda je právě hlavním pilířem Svobodných - a s vítězstvím islámu na tuto svobodu můžete zapomenout.

A k postoji Svobodných - zde odkaz: https://web.svobodni.cz/clanky/postoj-svobodnych-k-islamu

+15/0
26.7.2015 11:53
Foto

V56á16c86l85a37v 51C38h62u91c82h23m53a 6705391218186

Svoboda je především o odpovědnosti. Fakt máte pocit že tohle v západní Evropě funguje? Vždyť se celá ubírá směrem k socialismu. 

Díky za ten odkaz na Svobodné. Vy jste to snad vůbec nečetla. Porovnejte si celý svůj článek s bodem 8. A porovnejte celý postoj Svobodných s tím, co se děje v západní Evropě. IVČRN je v přímém rozporu s postojem Svobodných. Právě proto, že se mohu pod tento postoj podepsat, musím odmítnout váš článek, který se vyzněním velmi podobá článkům Konvičkovým.

+1/−9
26.7.2015 12:04

K31r45i58s97t76ý43n98a 81V63á14c43h53o42v55á 7612707628367

Přesně, chce to sledovat i jiná zpravodajství (třeba ženskou obřízku evidentně máte právě z tohoto zdroje - protože to není náboženská věc, ale věc tradice - dokonce i v náboženských textech je obřízka zakázána) - tedy jak je u politiků známo opět hra s fakty. Škoda, že s vlnou imigrantů a uprchlíků správní Češi se snaží vybudovat politickou kariéru a prosadit se a další Češi to hltají a nechápou, že o tom to vůbec není že?

+1/−4
27.7.2015 9:26

V88i30k87t35o54r 38N91á46r91o14ž33n76ý 3239882658

Vážená paní , byla jste někdy někde ?  A teď nemyslím , že jezdíte ke tchyni do Děčína. Ale myslím třeba mimoevropské destinace. Na americkém kontinentu také máte gheta a slumy . Ale budete se možná divit , s islámem nemají nic společného. Jsou to oblasti obývané rodilými černochy , případně asiaty. To v takovém Santo Domingo vylézt z autobusu v čínské čtvrti znamená koledovat si oloupení zlášť brutálním způsobem. Ti lidé nemají problém Vám ukrást náramek z ruky takovým způsobem , že Vám tu ruku mačetou useknou celou. A ohledně šarii. Šarii tvoří všechna možná pravidla žití muslima..Tato pravidla jsou vykládána na milion různých způsobů...do šarii mimo jiné patří , že když někoho potkám na ulici , mám jej pozdravit.. To je pro náš svět škodlivé , co ;-)

0/0
27.7.2015 17:40
Foto

Z86b39y33n10ě34k 49B23a16r15t32h 2330170847302

Tak to se máme  a co těšit...

0/0
27.7.2015 18:08

V45i31k52t90o44r 49N90á29r94o89ž29n15ý 3409512938

Přesně tak..Nejvíce kroutím hlavou , když vidím někoho s transparentem " Islám v Evropě nechceme". Působí to na mne podobně absurdně  , jako když v padesátých letech nesli dělníci z kolbenky v prvomájovém průvodu transparent s heslem "Poručíme větru dešti ". Tlupa pitomců si neuvědomuje , že Islám v Evropě je od nepaměti. A že dnešní doba není o tom , zda někoho v Evropě chci nebo nechci , ale jaký zvolit konsenzus soužití tak , aby z toho byli spokojení všichni...

0/0
27.7.2015 17:32

J57a85n89a 54B87a54b26i37n70c38o85v75á 7232829137310

http://news.ivcrn.cz/265-videnska-demokracie-dostava-novy-rozmer-turci-stavi-vlastni-kandidatku-statistiky-poctu-pristehovat

+1/0
25.7.2015 17:17

J30a17r25o55s82l80a84v77a 49K73a66n43i43o79k28o18v70á 7222579452427

Islám není kompatibilní s demokracií, a to je pro mě naprosto zásadní fakt. 

""Na Západě se často používá termín ‚umírněný islám‘. Jenže takový popis je pohoršlivý a uráží islám. Neexistuje nějaký umírněný nebo neumírněný islám. Islám je islám a tím to končí.“ Myslí si někdo, že to řekl nějaký xenofob, rasista nebo ex-muslim? Kdepak. Tohle řekl prezident Turecka Erdogan. Chce někdo tvrdit, že nezná islám?

Už při slabé přítomnosti v zemi vytváří paralelní společnost

ESLP: Vstoupit do cizí země a usídlit se v ní není lidské právo - http://www.ceska-justice.cz/2015/05/eslp-vstoupit-do-cizi-zeme-a-usidlit-se-v-ni-neni-lidske-pravo/

USA už to ví: Fašistický islám je neslučitelný se svobodou nejen slova http://jdem.cz/bseeg9

Káhirská "Deklarace lidských práv v islámu" z r.1990 - http://jdem.cz/bseeh2

Luděk Frýbort: V islámu človek nemá svou vlastní vůli, svou zodpovědnost, tím pádem ani svědomí - http://www.rozhlas.cz/dvojka/kupredudominulosti/_zprava/ludek-frybort-v-islamu-clovek-nema-svou-vlastni-vuli-svou-zodpovednost-tim-padem-ani-svedomi--1512205

Imigrace z mimoevropských zemí náklady 120 mld. liber http://jdem.cz/bsaek6

Švédsko a náklady masového přistěhovalectví - http://jdem.cz/bsaem6

Pravdoláskovníci, řežete tu větev pod námi usilovně ! -- Vítejte v Evropě! Objevili jsme web pro uprchlíky s návodem na infiltraci EU - http://jdem.cz/bsfsf9

+21/0
25.7.2015 10:41

J62a95n 75Z29a92b81a62b58a 8734774468914

Jakékoliv ortodoxně vykládané a hlavně vykonávané náboženství není kompatibilní s demokracií.

+3/0
25.7.2015 19:18

O68t97a 97B24l95a20ž75e11k 3223144239867

Ano - jenže křesťanství se ortodoxie dávno zbavilo, jiná náboženství do ní snad ani nikdy nesklouzla - jsou tolerantní, stejně jako křesťanství.

+8/0
26.7.2015 10:16

P82a93v89e19l 76P14e10t34e66l88í67k 6208490354888

Tak hold těm slunickarkam tedy budem prát, ať je nějakém islamisty kulturně obohatí. Pak možná procitnou a sundání si ty růžové brýle.

+7/−1
25.7.2015 4:42

K98a32r29e74l 95S30e50v73e80r29a 7920742116809

děkuji za tento článek !

+9/0
24.7.2015 23:39

K44a29r57e82l 87V46a98l90i52š 7809686768212

I já. R^

0/0
26.7.2015 12:51

J35o78s40e87f 74Š69p31e76r77l 2927387273658

Úplně přesně tyhle typy vidím. Sám jsem za mlada chodil na demonstrace proti rasismu, násilí, za práva zvířat a podobně. Společné to mělo jednoho jmenovatele, většina z angažovaných moc nepracovala, někteří vůbec, ale hlavně když bylo na jointa nebo pivo. Většina byla proti globalizaci, teď tvrdí, že multikulturní společnost je strašně fajn. Co jiného je multikulturní společnost, než další projev globalizace. Dalším jmenovatelem je, že jejich schopnost se integrovat mezi své také není moc velká, protože jsou to experti, kteří tráví svůj čas pojížděním po kdejaké kulturní akci, nekonečnými rozhovory o kultuře, letní fesťáčky, takže nezbývá moc času na to ani vydělat na nájem, natož si platit zdravotní a sociální. Z takových rostou ideální squateři, sběrači prošlých potravin v kontejnerech u obchoďáků, pouliční bubínkáři a všelijaké další strašně užitečné profese / neprofese.

S jednou takovou jsem rok a půl bydlel, zbyl mi po ní dluh za nájem 16 tisíc, ale první se zaříkala, že bychom fakt jako měli těm imigrantům vážně pomoc. Samozřejmě tím myslela, že "MY" bychom měli pomoc, ale ne "ona", však přeci ona nemá ani na pití v té hospodě, takže popíjí kohoutkovou vodu...ta by přece měla být zadarmo, ne ?

+35/0
24.7.2015 23:28

T41o29m19á88š 83Š39k97v53r31n68a 3198376610884

Tak tak, sluníčkáři jsou jen takové přestárlé dětičky, které odmítají dospět, ale strašně touží být dospělými. Pokud z toho nevyrostou, stanou se z nich zpravidla alkoholici, feťáci a jiní loseři.

+15/−1
25.7.2015 2:07



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.